۹ مورد از بهترین وبلاگ های دندانپزشکی که باید دنبال کنید

بهترین وبلاگ های دندانپزشکی
فهرست محتوا (کلیک کنید)
۵/۵ - (۱ رای)

متخصصان دندانپزشکی با مشغله و وظایف بسیار زیادی که دارند به‌روز ماندن و اطلاع داشتن از آخرین تحقیقات، اخبار و وبلاگ‌های دندانپزشکی برایشان دشوار است.
ما زمان زیادی را صرف میکنیم تا کارایی و درآمد مطب خود را افزایش دهیم، در این صورت به راحتی ممکن است آخرین اخبار و انتشارات دندانپزشکی را از دست دهیم.
وبلاگ های دندانپزشکی راهی عالی برای مرتبط نگه داشتن خود در زمینه های مختلف دندانپزشکی، از جمله جنبه های تجاری، تحقیقات علمی، تجربیات شخصی در دندانپزشکی یا تکنیک های بازاریابی است.
سعی کنید زمانی را به مرور وبلاگ های دندانپزشکی اختصاص دهید، زیرا ممکن است یک یا دو ایده برای کمک به ارتقاء کلینیک دندانپزشکی به شما بدهند.
در این مطلب وبلاگ هایی را به شما ارائه می کنیم که بهتر است آنها را از دست ندهید.

معرفی وبلاگ های برتر دندانپزشکی

معرفی وبلاگ های برتر دندانپزشکی

با وبلاگ های دندانپزشکی به روز بمانید:

  1. The Daily Grind

    اگر شما یک دندانپزشک عمومی هستید، مطمئناً باید بررسی The Daily Grind، وبلاگی که توسط آکادمی دندانپزشکی عمومی ارائه می شود، را در نظر داشته باشید. این وبلاگ شما را در مورد آخرین روندهای دندانپزشکی، جدیدترین تکنیک ها و حتی مهارت های مدیریت مطب، مطلع نگه می دارد. آنها مرتب پست می گذارند و شما حتی می توانید پادکست آنها که حاوی مصاحبه های هیجان انگیزی با دانشجویان دندانپزشکی و دندانپزشکان عمومی مانند شما است، را در زمان فراغت خود گوش دهید.

  2. New Dentist Now

    دندانپزشکان جدید برای شروع فعالیت دندانپزشکی خود به تمام کمکی که می توانند دریافت کنند نیاز دارند. New Dentist Now مقالاتی در مورد امور مالی و وام های دانشجویی ارائه می دهد و منابعی را برای کمک به شما در توسعه مهارت ها برای تبدیل شدن به یک صاحب مطب دندانپزشکی موفق ارائه می دهد. چه به تکنیک‌های جدید دندانپزشکی علاقه‌مند باشید و چه به نحوه پیدا کردن یک موقعیت شغلی عالی، این وبلاگ یکی از وبلاگ‌هایی است که حتماً باید در ابتدای کار خود بررسی کنید.

  3. Go Ask Fred

    Go Ask Fred ابزار فوق العاده ای برای دندانپزشکان است که به دنبال تمرکز بر تکنیک های بازاریابی هستند. این وبلاگ دندانپزشکی یکی از بهترین ها در زمینه کمک به دندانپزشکان در یادگیری نحوه جذب و حفظ بیماران جدید رتبه بندی شده است. با توجه به اینکه این منبع توسط فرد جویال، بنیانگذار ۱-۸۰۰-Dentist تأسیس شده است، جای تعجب نیست که Go Ask Fred چنین موفقیتی را کسب کند.

  4. The Curious Dentist

    دانشجویان دندانپزشکی و دندانپزشکان جدیدتر از وبلاگ The Curious Dentist بهره زیادی خواهند برد. این وبلاگ توسط دکتر کریس سالیرنو اداره می شود، که اتفاقاً رئیس سابق ASDA ملی و رئیس قبلی کمیته دندانپزشکی جدید ADA نیز بوده است. این وبلاگ مجموعه ای از پست ها، فیلم ها و مصاحبه های مربوط به مدیریت مطب و دندانپزشکی بالینی است.

  5. The Dental Geek

    اگر به دنبال فضایی سرگرم کننده، و در عین حال پر از مباحث مختلف دندانپزشکی هستید، The Dental Geek مکان مناسبی برای شماست. آنها از نویسندگان مهمان استقبال می کنند و قطعاتی را در مورد بازاریابی دندانپزشکی و موضوعات منحصر به فرد دندانپزشکی به نمایش می گذارند. دندانپزشکان جدید از خواندن مقالاتی در مورد موضوعات مختلف، از پروتکل های Covid-19 گرفته تا دندانپزشکی ایمپلنت بهره می برند و به برخی از نکات مفید جهت شروع فعالیتهای دندانپزشکی خود توجه می کنند.

  6. Dental Buzz

    Dental Buzz وبلاگی است که شما را در جریان آخرین اتفاقات دندانپزشکی از جمله فن آوری، تکنیک ها، مواد، قرار می دهد. خواندن آن برای متخصصان دندانپزشکی با مشغله زیاد آسان است و بیشتر به مدیریت مطب و ارتباطات تیمی اختصاص دارد.

  7. Dentistry IQ

    Dentistry IQ منبعی برای همه متخصصان دندانپزشکی از جمله دندانپزشکان، مدیران مطب، متخصصان بهداشت و دستیاران است. این وبلاگ گستره وسیعی از جمله فعالیتهای بالینی، محصولات و توسعه حرفه ای برای صاحبان دندانپزشکی را پوشش می دهد.

  8. Ask Dr. Spindel

    Ask Dr. Spindel مقالاتی دارد که شامل داستان های شخصی مرتبط با دندانپزشکی و موضوعات آموزشی دندانپزشکی است. دکتر اسپیندل روی موضوعات خاصی تمرکز می کند که می تواند به دندانپزشکان در ارائه مراقبت بهتر از بیمار و همچنین برخی از متداول ترین سؤالات بیماران کمک کند.

  9. Dentaltown

    Dentaltown میزبان نویسندگان مستقل وبلاگ و پادکست ها در طیف وسیعی از موضوعات دندانپزشکی است. از آنجایی که نویسندگان مختلف دندانپزشکی دراین وبلاگ ده ها حوزه دندانپزشکی را پوشش می دهند، این وبلاگ یک منبع عالی برای دندانپزشکان محسوب میشود. شما می توانید تقریباً هر چیزی را که به دنبال آن هستید در اینجا پیدا کنید، چه فشارهای فیزیکی دندانپزشکی و چه جدیدترین مواد مورد استفاده در ریشه دندان.

کلام آخر

همراهی با برخی از بهترین وبلاگ های دندانپزشکی نه تنها مطالب خواندنی خوبی در اختیارتان قرار خواهد بود، بلکه منبعی عالی برای مطب و حرفه شما خواهد بود. چه به دنبال وبلاگی باشید که داستان های شخصی مربوط به دندانپزشکی داشته باشد و چه به دنبال وبلاگی باشید که حاوی تکنیک های بازاریابی برای سود و تولید بالا باشد، می توانید مطمئن باشید که وبلاگ های دندانپزشکی بی پایانی وجود دارند که شما را به روز نگه میدارند و آموزش های مفیدی به شما خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تصادفی
تازه ترین مطالب
میزان پیشرفت خواندن شما
فهرست محتوا
به مناسبت افتتاح

شعبه جدید

تخفیف 30% + ویزیت رایگان