چگونه تخصص خود به عنوان یک دندانپزشک را به بیماران بیان کنیم؟

چگونه تخصص خود به عنوان یک دندانپزشک را به بیماران بیان کنیم
فهرست محتوا (کلیک کنید)
۵/۵ - (۱ رای)

به عنوان یک دندانپزشک عمومی که عمیقاً مشتاق ارائه بالاترین سطح مراقبت و خدمات است، ممکن است از خود بپرسید که چگونه تخصص خود را به بهترین نحو به بیماران بیان کنید. در بیشتر موارد، همه چیز به برقراری ارتباط و یافتن راه‌هایی برای ارتباط با بیماران به شیوه‌ای که سبب برانگیختن علاقه یا گفتگو شود برمی‌گردد. در این مطلب راهکارهای مؤثری برایتان بیان شده است، پس با ما همراه باشید.

راهکارهای بیان تخصص به عنوان دندانپزشک عمومی به بیماران

راهکارهای بیان تخصص به عنوان دندانپزشک عمومی به بیماران

برای این کار می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  1. قرار دادن زمینه‌های تخصصی در وب‌سایت

    زمینه‌های تخصصی مانند تحصیلات، تجربه و آموزش مداوم را در وب سایت خود قرار دهید.
    بسیاری از بیماران برای یافتن یک دندانپزشک جدید به اینترنت متکی هستند و این امر، یک و بسایت خوش ساخت را به یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توانید برای مطب خود انجام دهید تبدیل می‌کند. وب‌سایت شما باید شامل یک بیوگرافی زیبا و همچنین فهرستی از زمینه‌های تخصصی و تحصیلات، تجربه و حتی فرصت‌های آموزشی مستمری باشد که تکمیل کرده‌اید یا در حال تکمیل هستید.
    هر تجربه قابل توجهی در زمینه دندانپزشکی باید گنجانده شود، همچنین می‌توانید سایر موضوعات آموزشی یا کارهای داوطلبانه را که در تخصص شما اعمال می‌شود نیز عنوان کنید.

  2. عنوان کردن عضویت در انجمن‌های حرفه‌ای و شرح معنای آن برای بیماران

    وب‌سایت شما همچنین مکانی فوق‌العاده برای عنوان کردن عضویت شما در انجمن‌ها یا سازمان‌های حرفه‌ای دندانپزشکی است. می‌توانید نام انجمن، مدت زمان عضویت خود، و هر فرصت رهبری یا سخنرانی که ممکن است با آنها داشته‌اید را درج کنید.
    با توضیح مختصر به بیماران که چگونه عضویت شما بر آنها تأثیر می‌گذارد، همه چیز را یک قدم جلوتر ببرید. بیماران امروزی دائماً در معرض روندهای مراقبت از دندان هستند و از امکانات دندانپزشکی زیبایی، ترمیمی و ارتودنسی آگاهی بیشتری دارند. به آنها اطلاع دهید که عضویت فعال و تعاملات همتا به همتا با دندانپزشکان همکار، شما را با استانداردهای در حال تحول صنعت مرتبط می‌کند و بنابراین تخصص شما را به سطح بالاتری می‌برد.

  3. وقت گذاشتن و توضیح دادن کار برای بیمار

    وقت بگذارید و به بیماران توضیح دهید که در طول درمان چه کاری و به چه دلیل انجام می‌دهید.
    اگرچه می‌دانید دارید چه کار می‌کنید و بیمارتان مراقبت‌های دندانپزشکی خود را به شما واگذار می‌کند، اهمیت راهنمایی کردن بیماران در مورد کاری که انجام می‌دهید و دلیل انجام آن را دست کم نگیرید.
    وقت گذاشتن برای توضیح دادن به بیماران در مورد آنچه در اشعه ایکس می‌بینید، دلیل اینکه یک درمان خاص را توصیه می‌کنید و چگونگی روند درمان، دو نتیجه مهم به دنبال دارد. اولاً، به شما فرصتی طبیعی برای بیان تخصص خود می‌دهد. ثانیاً، اعتماد بیشتری را در بیماران ایجاد می‌کند و احترام شما را نسبت به تجربه و سلامت دندان آنها نشان می‌دهد.

  4. بیان مزایای فناوری‌های جدید دندانپزشکی برای بیمار

    به فناوری جدید دندانپزشکی که در حال استفاده از آن هستید و مزایای آن برای بیماران اشاره کنید.
    شما زمانی را صرف تحقیق در مورد فناوری جدید دندانپزشکی و سرمایه گذاری بر روی بهترین گزینه‌ها برای مطب خود کرده‌اید. به اشتراک گذاشتن این موضوع با بیماران که شما از فناوری جدید استفاده می‌کنید، نشان می‌دهد که پیشرفت‌های دندانپزشکی را جدی می‌گیرید. همچنین این فرصت را به شما می‌دهد که به بیماران در مورد یک ابزار یا تکنیک جدید آموزش دهید و درعین‌حال نشان دهید که برای راحتی و سلامتی آنها ارزش قائل هستید. ترکیب تخصص شما به عنوان یک دندانپزشک عمومی و پیشرفت‌های تکنولوژی، کمک زیادی به بیمارانتان خواهد کرد.

  5. گسترش مهارت‌های ارتباطی و دیگر مهارت‌ها در خود

    به طور فعال مهارت‌های ارتباطی و سایر مهارت‌های بین فردی خود را گسترش دهید.
    همان‌طور که قبلاً ذکر شد، بیان تخصص تا حد زیادی به مهارت‌های ارتباطی شما بستگی دارد. خوشبختانه، اینترنت امکان دسترسی به کلاس‌های آنلاین را برای متخصصانی که علاقه‌مند به بهبود مهارت‌های بین فردی خود با بیماران هستند، فراهم کرده است.
    کار بر روی مهارت‌های ارتباطی و سایر مهارت‌های بین فردی، به عنوان یک امتیاز اضافی، تأثیر مثبتی بر روابط کاری شما با سایر دندانپزشکان و کارمندان شما نیز خواهد داشت.

  6. ارائه کردن نمونه کار

    ارائه یک نمونه کار برای بیمارانی که مراقبت‌های ترمیمی، زیبایی یا ارتودنسی دریافت می‌کنند.
    در طول کار خود با بیماران، باید تصاویر قبل و بعد از پیشرفت بیمار را جمع آوری کنید. در حالی که درمانی مانند پر کردن روتین یا روکش دندان برای اکثر بیماران به راحتی قابل توضیح است، توضیح دادن مراقبت‌های ترمیمی یا زیبایی عمیق (اصلاح لبخند) و مراقبت‌های ارتودنسی می‌تواند دشوار باشد.
    ارائه یک گالری لبخند در وب‌سایت یا نگه داشتن نمونه کار دیجیتالی به راحتی به شما امکان ارائه نمونه‌هایی از کارتان را به بیماران می‌دهد.
    یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال تخصصتان به بیماران، نشان دادن با افتخار کارهای با کیفیتی است که خودتان انجام داده‌اید.

  7. ارتقای دانش و سطح تحصیلات

    یک وجه مشترک میان همه متخصصان این است که به طور مداوم تحصیلات و دانش خود را بهبود می‌بخشند. ادامه تحصیل و ارائه خدمات جدید به بیماران نشان دهنده تعهد شما به ارائه خدمات دندانپزشکی برتر است.
    دندانپزشکان عمومی که در حال حاضر مراقبت‌های پیشگیرانه، دندانپزشکی ترمیمی و دندانپزشکی زیبایی را ارائه می‌دهند، می‌توانند کمی جلوتر رفته و مراقبت‌های ارتودنسی را نیز ارائه دهند. افزودن ارتودنسی به عنوان یکی از زمینه‌های تخصص شما، به ویژه ارتودنسی با سیم مستقیم، می‌تواند درآمد مطب را افزایش دهد و به بیماران موجود امکان می‌دهد بدون نیاز به ارجاع خارجی، درمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تصادفی
تازه ترین مطالب
میزان پیشرفت خواندن شما
فهرست محتوا
به مناسبت افتتاح

شعبه جدید

تخفیف 30% + ویزیت رایگان