۶ ویژگی مدیریتی که یک دندانپزشک خانواده یا عمومی باید داشته باشد

ویژگی مدیریتی که یک دندانپزشک خانواده یا عمومی
فهرست محتوا (کلیک کنید)
۵/۵ - (۲ رای)

سال جدید زمان بسیار خوبی برای تفکر دقیق‌تر در مورد حرفه دندانپزشکی شماست. همان‌طور که در مورد اینکه چقدر پیشرفت کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای آینده دارید فکر می‌کنید، مهم است که نیاز بیماران خود را نیز در نظر بگیرید.
تا زمانی که استراتژی‌هایی که در نظر می‌گیرید با انتظارات بیماران خود مطابقت نداشته باشد، هر پیشرفتی که داشته باشید می‌تواند کوتاه مدت باشد. موفقیت دراز مدت مستلزم بهبود تجربه بیمار است. پس برای جلب اعتماد بیماران خود باید اقداماتی را انجام دهید.
سوالاتی را در ذهن خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال آیا سال ۲۰۲۲ سالی است که خدمات ارتودنسی را به مطب خود اضافه کنید؟
در این مطلب، ۶ نکته‌ای را که بیماران از دندانپزشکان انتظار دارند و اینکه چگونه می‌توانید این الزامات را در حرکت رو به جلو برآورده کنید، به اشتراک می‌گذاریم.

انتظارات بیمار از یک دندانپزشک

انتظارات بیمار از یک دندانپزشک

به طور کلی بیماران در زمان مراجعه به یک متخصص دندانپزشکی انتظار دارند تا ایشان به مواردی متعهد بوده و شرایطی را در نظر داشته باشد. در ادامه این موارد را بیان خواهیم کرد:

  1. مدیران دندانپزشکی متعهد به رشد حرفه‌ای

    بیماران بیش از هر زمان دیگری به دندانپزشکان قابل اعتماد و معتبری نیاز دارند که در دراز مدت در این زمینه حضور داشته باشند. آنها به متخصصانی نیاز دارند که بدانند مدیریت سفر یک عمر است نه مقصد.
    همانطور که نسبت به کار خود مشتاق‌تر و متعهدتر می‌شوید، به دنبال ادامه تحصیل (CE) فراتر از الزامات استاندارد رشته خود خواهید بود. با انجام این کار، تخصص خود را در زمینه‌های دندانپزشکی که بیشتر دوست دارید، برای دستیابی به بهترین عملکرد انجام می‌دهید.
    اگر دندانپزشک عمومی یا دندانپزشک اطفال هستید، انجام این کار می‌تواند به معنای افزودن درمان‌های ارتودنسی به طیف خدمات شما باشد.

  2. دندانپزشکان متعهد به رشد به عنوان مدیر

    علی رغم باور عمومی، بهترین مدیران متولد نمی‌شوند، بلکه ساخته می‌شوند.
    اگر متعهد به یادگیری هنر مدیریتی هستید، یک قدم جلوتر هستید. بیماران می‌خواهند به دندانپزشکی مراجعه کنند که به طور فعال به دنبال پیشرفت شخصی و حرفه‌ای هستند و اعضای تیم خود را به انجام همین کار تشویق می‌کنند. رسیدن به این هدف مستلزم شناخت نقاط قوت و ضعف خود و یافتن راه‌هایی برای بهبود هر دو است.
    اگر از وضعیت موجود راضی هستید، ممکن است برای شما دشوار باشد که فراتر از وضعیت فعلی خود رشد کنید. ممکن است در حال حاضر تعداد بیماران زیادی داشته باشید، اما برای دستیابی به بیماران بیشتر، باید رویکرد خود را تغییر دهید. با افزودن خدمات ارتودنسی به مطب فعلی خود، به بیماران خود ثابت خواهید کرد که برای مدیریت بهترین و جامع‌ترین تیم دندانپزشکی سرمایه گذاری کرده‌اید.

  3. دندانپزشکانی که با الگو گرفتن از دیگر مدیران حرکت می‌کنند.

    دندانپزشکان موفق می‌دانند که مدیریت واقعی به لقب یا موقعیتی که دارند، نیست. در واقع، همه چیز به نحوه رفتار شما مربوط می‌شود. برای اینکه یک مدیر باشید نیازی به لقب ندارید، هر چیزی که نیاز دارید از قبل در درون شما وجود دارد.
    اگر وظیفه خود را با صداقت، به درستی و مهربانی انجام دهید، طبیعتاً محیطی را ایجاد خواهید کرد که کارکنان رغبت پیدا می‌کنند در آن کار کنند و بیماران بیشتری تمایل به مراجعه به آنجا پیدا می‌کنند. با ارائه یک الگوی قوی از راهنمایی صحیح، پایه محکمی را ایجاد خواهید کرد که برای رشد و پیشرفت آماده است.
    اگرچه ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، این اغلب مستلزم عقب نشینی و یادگیری نحوه پیروی است. اگر اجازه دهید مدیران دیگر به شما شکل دهند تا با راهنمایی‌های آنها زیرک‌تر و چابک‌تر شوید، می‌توانید همان روحیه چابکی را به تیم دندانپزشکی خود بازگردانید.
    چند تا از اقداماتی که می‌توانید برای رشد در حرفه خود انجام دهید شامل گذراندن دوره‌های CE، پیروی از کارشناسان ارشد در رشته خود و تحت نظر گرفتن مربیان با تجربه است.

  4. دندانپزشکانی که الگوی اعضای تیم خود هستند.

    تشخیص اینکه چه زمانی یک تیم دندانپزشکی احساس قدرت، احترام و حمایت می‌کند، آسان است. آنها با اشتیاق به بیماران خدمت می‌کنند و همیشه مایل‌اند دانش خود را به اشتراک بگذارند یا گوش شنوایی داشته باشند. در عین حال، تشخیص اینکه چه زمانی انگیزه آنها ضعیف است دشوار نیست.
    همانطور که امسال برای تیم خود اهداف تعیین می‌کنید، به دنبال راه‌هایی باشید که بتوانید آنها را تشویق کنید تا بهترین باشند. این کار شامل یافتن فرصت‌هایی برای سرمایه گذاری در رشد حرفه‌ای آنها می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید تیم خود را تشویق کنید تا در دوره‌های آموزشی شرکت کنند، دوره‌هایی که در آنها می‌توانند مهارت‌های جدید و بهترین شیوه‌ها را بیاموزند.
    با در دسترس قرار دادن این دوره‌ها در اختیار کارمندان خود، می‌توانید به آنها کمک کنید تا به پتانسیل کامل خود دست یابند و در واقع سرمایه گذاری ارزشمندی خواهید داشت.

  5. مدیران دندانپزشکی که آینده‌نگر هستند.

    دورانی که استفاده از روش‌های سخت دندانپزشکی برای راضی نگه داشتن بیماران جدید و قدیم لازم بود، گذشته است. بیماران در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در مراقبت از خود هوشیار هستند، آگاهی دارند و برای آن سرمایه گذاری می‌کنند و از تیم‌های دندانپزشکی خود انتظار دارند که با نیازهایشان همسو باشند.
    اگر موانعی که در مسیر حرفه‌ای شما قرار می‌گیرند، به آسانی باعث عقب‌نشینی شما شوند، طولی نخواهد کشید که این مسائل آشکار شوند. حفظ اعتماد و وفاداری صبورانه مستلزم مستلزم مدیریت آینده‌نگرانه است.
    اگر زمانی که دیگران تنها مشکلات و موانع را می‌بینند، بتوانید موقعیت‌ها و امکانات را ببینید، آنگاه می‌توانید هر شکست را به سازوکاری برای موفقیت تبدیل کنید. این کار شامل تشخیص علت شکست پروژه‌های کاری یا بهترین عملکردهای فعلی شما و جستجوی راه هایی برای بهبود یا بازسازی آنها است. به عنوان مثال، اگر حرفه شما با سرعتی که انتظار دارید رشد نمی‌کند، می‌توانید با اضافه کردن یک تخصص مانند ارتودنسی به مجموعه خود به بهبود شرایط کمک کنید.

  6. دندانپزشکانی که ریسک‌های محاسبه شده را انجام می‌دهند.

    طبیعی است که تغییر را دوست نداشته باشید. از این گذشته، ترسناک است که کار خود را به خطر بیندازید، به خصوص زمانی که اعتماد بیمار در میان باشد. با این حال، درک این نکته مهم است که بیماران امروزی می‌خواهند به دندانپزشکانی مراجعه کنند که مایل به انجام ریسک‌های حساب شده، در صورت لزوم هستند.
    انجام این کار نشان دهنده اعتماد به نفس شما به عنوان یک مدیر است. همچنین نشان می‌دهد که شما به اعضای تیم خود اعتماد دارید تا از پس هر چالشی که پیش روی آنها قرار می‌دهید، برآیند و معتقدید که آنها به اندازه کافی توانایی انجام این کار را دارند.
    به عبارت دیگر، پذیرش درجه ای از ریسک می تواند نظر بیماران را نسبت به شما بهبود بخشد. حتی اگر در حین برداشتن گام بعدی دچار کمی فراز و نشیب ها شوید، حرکت رو به جلو تنها مسیری است که می‌توانید بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تصادفی
تازه ترین مطالب
میزان پیشرفت خواندن شما
فهرست محتوا
به مناسبت افتتاح

شعبه جدید

تخفیف 30% + ویزیت رایگان